Рекомендації психолога вчителю щодо організації
навчально-виховного процесу в класі:
2.Не відволікайтеся на незначні порушення, моралізування.
3.Дотримуйтеся доброзичливого, мажорного тону, будьте уважні до кожного учня. Надавайте необхідну підтримку, відзначайте успіхи, створюйте життєрадісний оптимістичний настрій у класі.
4.Стежте за правильністю постави, проводьте фізкультхвилинки; не допускайте перевтоми учнів.
5.Надавайте учням можливість частіше працювати у групах – це може бути стимулом до зайнятості кожного, хорошого настрою і поведінки.
6.Створюйте умови, щоб «важковиховувані», слабкі у навчанні діти мали можливість відчути себе лідерами.
7.Не принижуйте учнів, не припускайте образ, сарказму. Гнів, дратівливість, імпульсивність не сприяють зміцненню дисципліни й авторитету вчителя.
8.Будьте привітними.
9.Не виявляйте антипатій до «важковиховуваних» учнів, сподіваючись від них поганої поведінки. Діти відчувають скептичне ставлення до них і часто поводяться згідно з вашими очікуваннями.
10.Не допускайте появи «любимчиків», це створює зайві проблеми, ускладнює стосунки в колективі.
11.Вмійте керувати емоціями, знайте ціну кожному слову, тонові. Не можна вимагати від дитини те, що під силу дорослому, будьте терплячими.
12.Не соромтеся виявляти почуття гумору. Можна посміятися і над собою, не вважайте себе досконалою людиною. Але не можна висміювати учнів. Дітям імпонує веселий, спритний, оптимістичний вчитель.
13.Підтримуйте контакт з учнями поза уроками, на заняттях гуртка, позакласних заходах, спільних походах та екскурсіях.
Комментариев нет:
Отправить комментарий