пятница, 28 января 2022 г.

Від того, наскільки дружний класний колектив, залежить психологічний стан кожного учня. Від ступеня згуртованості дітей у класі залежить і ступінь засвоєння навчального матеріалу, ефективність роботи вчителя з класом і формування особистості учнів. У справі створення дружного колективу провідна роль, звичайно, належить класному керівникові.

 

ПРАКТИЧНІ ПОРАДИ ПСИХОЛОГА:

НА ДОПОМОГУ КЛАСНОМУ КЕРІВНИКУ

   Класне керівництво — справа складна. Допомога учням знаходити потрібні й корисні заняття до душі, організовувати позанавчальний час. Створення учнівського колективу.

Умовою успішної виховної діяльності з учнями є співробітництво класного керівника з батьками, адже родина впливала і продовжує значно впливати на процес розвитку особистості дитини.

 

ПОРАДИ КЛАСНИМ КЕРІВНИКАМ ДЛЯ ЗГУРТУВАННЯ КЛАСУ:

Для поліпшення психологічного клімату в дитячому колективі відомий американський психолог Роберт Марзано радить:

·         звертатися до дітей на ім’я;

·         допомагати дітям відчути свою значущість, що вони визнані як класним керівником, так і ровесниками;

·          частіше використовувати виховні та методичні можливості гумору;

·          поганий настрій учителя не повинен впливати на дітей;

·         оптимістична установка, віра в дитину – запорука позитивного психологічного комфорту в колективі;

·         бути щедрим на похвалу;

·         педагогічний такт – засіб гармонізації спілкування;

·         невимушено розмовляти з учнями про їх інтереси;

·         забезпечувати педагогічну підтримку;

·         спиратися на сильні сторони дитини.

 

vseosvita.ua/library/prakticna-robota-psihologa-u-skoli-368339.html 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий