вторник, 10 октября 2023 г.

День ментального здоров"я

 

     Всесвітній день психічного здоров’я (World Mental Health Day) або День ментального здоров’я у світі та в Україні відзначається щороку 10 жовтня.  Свято покликане звернути увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини.

    Одним із важливих завдань  у діяльності закладів освіти- забезпечення психологічної стійкості здобувачів освіти.  За ініціативи першої леді  Олени Зеленської в Україні реалізується Національна програма з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки «Ти як?». Тому з метою підвищення рівня обізнаності щодо проблем психічного здоров’я  в нашому закладі в цей день психологічною службою  проведено інтерактивний івент «Подорож до ментального здоров'я». Це цікавий маршрут, корисна пригода для учасників  освітнього процесу. Здобувачі освіти взяли участь в тестуванні щодо свого психоемоційного стану, навчилися технікам самодопомого та поставили умовний лайк своєму стану.











Комментариев нет:

Отправить комментарий