РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ ЩОДО АДАПТАЦІЇ
П’ЯТИКЛАСНИКІВ
Обов’язково включати в навчання елементи
гри.
В контактах з дітьми бути чесними,
відвертими.
В роботі з класною групою значну увагу
приділяти становленню класного активу; формуванню позитивних моральних
цінностей авторитетних членів групи.
В організації навчально-виховної діяльності враховувати вади здоров’я:
знижений зір, сколіоз.
Слід звернути увагу на таких учнів у
яких виражена тенденція до збудливості,
коли усім керують емоції. Тому і підхід особливий: уникати гострих кутів, щоб
не ускладнювати відносин і гальмувати
збудливість. Потрібно розмовляти з ними спокійним тоном, не підвищувати голосу
і ніколи не вирішувати проблему, коли учень збуджений.
Звернути увагу на дітей, у яких
переважають гальмівні процеси. Бажано не
вимагати від них термінового виконання роботи - адже їх активність зростає
поступово, не вимагати швидкої зміни невдалих формулювань під час усних
відповідей – їм потрібен час для обдумування і виправлення помилки.
Коли підвищений егоцентризм ( тобто Я –
в центрі) - не варто хвалити таких учнів без потреби. Позитивну оцінку зі
сторони дорослих вони повинні отримати лише тоді, якщо дійсно її заслуговують.
Звернути увагу на тих учнів, у яких
висока емотивність (чутливість, вразливість); їх легко скривдити, довести до
плачу. Вони довго переживають образу. Тому в поводженні з ними не скупіться на
ласку, усмішки.
Підтримуйте контакт очей – дивіться на
дитину з любов’ю і впевненістю;
Частіше доторкайтесь до дитини, просто
кладіть руку на руку чи плече,
потискуйте руки.
http://vbud.school.org.ua/rekomendacii-vchitelyam-schodo-adaptacii-p%E2%80%99yatiklasnikiv-21-58-12-19-10-2020/
Комментариев нет:
Отправить комментарий